Garantijos pratęsimas įsigalioja nuo tos akimirkos, kuomet baigia galioti gamintojo suteikta garantija, tad jei pvz. esate įsigiję +3 metus pratęstą tvarka tokia: pirmus du metus galioja gamintojo garantija, sekančius 3 metus garantijos garantiją taikys UAB "Serviso kontraktų centras" nuoroda ir kontaktai

Pratęstos garantijos planas taikomas TIK fiziniams asmenims. Juridiniams asmenims papildoma garantija netaikoma. Norint juridiniam asmeniui įsigyti papildomą garantiją, tai sprendžiama individualiai, susisiekite su mumis: sonata@todesa.lt

 

Pratęsto garantinio aptarnavimo planas suteikia Jums tokias nemokamas paslaugas:

  • sugedusių detalių keitimą;
  • prekės taisymą;
  • stambiagabaritinių prekių taisymą kliento namuose arba jų gabenimą į taisyklą ir atgal;
  • konsultacijas bei gedimų registravimą nemokamu telefonu;
  • prekės keitimą, jei jos pataisyti neįmanoma.

Sugedus prekei, užregistruokite gedimą nemokamu telefonu 8 700 55566 arba garantija.lt svetainėje pasirinkę “Gedimo registravimas”. Jei prekė yra nedidelė, operatorius nukreips Jus į artimiausią taisyklą. O jeigu turite stambiagabaritinę prekę, jos remontas bus atliekamas Jūsų namuose arba ji bus nemokamai gabenama į dirbtuves.

 

Kodėl verta turėti pratęsto garantinio aptarnavimo planą
  • užtikrinta investicijos apsaugą;
  • nemokamas atsarginių dalių keitimas;
  • nemokamas prekės remontas;
  • nemokamas pirkėjų konsultavimas telefonu ;
  • sertifikuotų taisyklų tinklas visoje Lietuvoje;
  • taisyklų aptarnavimo kokybės kontrolė;
  • galimybė perleisti Planą kitam asmeniui;
  • prekių aptarnavimo taisykloje pirmenybė.
Ką padengia Pratęsto garantinio aptarnavimo Planas

Mes pašalinsime visus prekės gedimus, jei jie nutiko naudojant prekę pagal instrukciją. Pratęsto garantinio aptarnavimo planai padengia atsarginių dalių keitimą bei taisymo darbus, būtinus tam, kad sutvarkytume ar pakeistume prekę.

Ko nepadengia Pratęsto garantinio aptarnavimo Planas

Pratęsto aptarnavimo planas nepadengia jokių nuostolių bei gedimų, nutikusių dėl šių priežasčių: serijos numerio neatitikimas arba nebuvimas; neteisingas komponentų pajungimas; savavališkas taisymas bei modifikavimas; netinkamas elektros srovės panaudojimas; prekės kritimas; korpuso pažeidimai; piktnaudžiavimas, netinkamas naudojimas.

Čia galite perskaityti sutarties sąlygas. Taip pat siūlome Jums įsigyti ir praplėsto garantinio aptarnavimo planą